viernes, 4 de febrero de 2011

Conde Roa reducirá los asesores en el ayuntamiento

Que "en Santiago se coñeza outra forma distinta de facer política diferente á que dende fai máis de 25 anos se ven practicando neste Concello" es uno de los objetivos que se marca Gerardo Conde Roa, que ayer se presentó como candidato popular a las municipales de mayo, arropado por el presidente de la Xunta y los dos históricos vicepresidentes de su partido, Fernández Albor y Fraga. Bajo el lema de "la confianza en el cambio", y en presencia del presidente provincial, Carlos Negreira, Conde Roa reunió en el vestíbulo del Multiusos de Sar a unas 800 militantes y simpatizantes.

Conde Roa, que tuvo un recuerdo especial para Isabel Morate Roy, esposa del editor de EL CORREO GALLEGO, y para el empresario Roberto Tojeiro, ambos fallecidos esta semana, destacó algunos de sus compromisos de campaña: acabar con el "urbanismo á carta", revisar el PXOM para "dar respostas novas á crise económica", un plazo de dos meses para la concesión de una licencia ordinaria y la revisión del Plan Especial del Casco Histórico, porque "os cidadáns teñen dereito a poder renovar as súas vivendas e comercios nos mesmos termos que o fai a Administración pública". Conde Roa destacó que, en los últimos cuatro años, en Santiago no se puso en el mercado "un so metro cuadrado de solo industrial", y aseguró que Compostela es la ciudad más endeudada por habitante. "Un concello ten que ser algo máis que un cómodo diván no que se recosten os amigos e compañeiros de partido", señaló el candidato, que criticó la existencia de "máis de vinte asesores con 14 concelleiros con dedicación exclusiva que costan máis de trescentos millóns de pesetas". La planificación de obras fue otro de los motivos de crítica al gobierno local, al que acusó de "non respetar nin sequera o máis importante acontecemento da cidade, o Ano Santo", con la intención de inaugurar obras en época electoral.

Por su parte, el presidente Feijóo indicó que "o único camiño de Conde Roa é o de Santiago, mentres que o doutros é o de seguir a Zapatero", que "non dedicou nin un minuto nin un euro ao mellor Xacobeo da historia". Además, considera que los santiagueses "teñen ante si a posibilidade de que o PP traslade ao Concello as vitorias que obtén en todas as eleccións en Santiago". Asimismo, cree que el camino de los populares en Compostela es el del "equilibrio nas contas, o da solvencia, investimento e a educación e servicios sociais

BUGALLO EXPULSA AL PP DEL PLENO

EL ESCÁNDALO DE INCOLSA